För medlemmar

Mina Uppgifter

På SIPF’s hemsida hanteras dina personliga inställningar på en säker plats direkt från den här sidan genom att klicka på Mina Uppgifter uppe till vänster.
Här kan du se dina Kontaktuppgifter, Faktureringsadress och Fakturor.

Du lämnar Mina Uppgifter genom att gå tillbaka till föregående sida (klicka på pilen tillbaka längst upp till vänster.

Medlemsregister

Medlemsregistret finns tillgängligt genom att klicka på Medlemmar till höger om Mina Uppgifter.

I medlemsregistret kan medlemmar söka efter kontaktuppgifter till andra medlemmar i SIPF.

Du lämnar Medlemmar genom att gå tillbaka till föregående sida (klicka på pilen tillbaka längst upp till vänster).

Frågor och svar om medlemsregistret:

Frågor om medlemskapet:
Hur man blir medlem eller om man vill avsluta sitt medlemsskap, läs mer på Medlemskap

Glömt lösenord:
Har man glömt sitt lösenord kan man begära nytt via länken "Glömt lösenordet?" vid inloggningen. På inloggningsrutan fyll i din epostadress och ett lösenord och tryck "Logga in", därefter klicka på "Klicka här för att återställa ditt lösenord". Observera denna funktion kräver att man har tillgång till den epostadress som finns sparad i registret. Har du bytt epostadress och inte längre kommer åt din gamla, kontakta webbmaster på PGEgY2xhc3MgPSAibF9tYWlsIGxfbmV3X3dpbmRvdyIgaHJlZj0ibWFpbHRvOmluZm9Ac2lwZi5zZSIgdGFyZ2V0PV9ibGFuaz5pbmZvQHNpcGYuc2U8L2E+.

Fakturabetalning:
Betalning av fakturor görs genom traditionell betalning, dvs genom att göra en överföring till vårt bankgiro 154-0889.
Du kan se och ladda ned dina betalda och obetalda fakturor på Mina Uppgifter

Fel uppgifter på fakturan:
Om du har felaktiga uppgifter, tex fakturaadress, på fakturan. Gå till Mina Uppgifter och uppdatera den felaktiga informationen, tex fältet Fakturaadresser.
För att korigera en faktura som du har fått vänlingen skika mail till PGEgY2xhc3MgPSAibF9tYWlsIGxfbmV3X3dpbmRvdyIgaHJlZj0ibWFpbHRvOmthc3NvckBzaXBmLnNlIiB0YXJnZXQ9X2JsYW5rPmthc3NvckBzaXBmLnNlPC9hPg== så hjälper kassören dig.

Samlingsfaktura
Vi kan inte sammanställa en gemensam faktura för samtliga medlemmar på samma företag, en s.k. samlingsfaktura. Varje medlem kommer att få sin egen faktura.

Varför bostadsadress?
Medlemskapet i SIPF är personligt, dvs det är du som person som är medlem. Inte din arbetsgivare. 

Får du inget utskick per epost?
Får du inte några utskick kan det bero på att många företag har hårda filtreringar i sina epostsystem och att utskicken därför stoppas på vägen. Prova att använda din privata epostadress istället.

Login